Telmo

Korporátní identita potřebuje občas změnu.

Zažitá domácí značka Telmo, která je mnohým z vás známá, má poměrně stálou vizuální identitu. Nicméně od roku 2015 aktivně spolupracujeme a společně se snažíme, nenásilným po malých krůčcích definovaným redesignem, posunout firemní identitu do 21 století.

Seriosnost značky Telmo předznamenává, že jde o zdlouhavý a náročný proces, který se dá udělat pouze jednou správně, jelikož pokud se to nepovede, může se poškodit celý dosavadní brand.

Náplní společnosti je především starost o naše bezpečí. Jelikož bezpečnost je to velmi citlivé téma, kde začíná a kde už je to něco jiného, značka musí být velmi citlivá ke svým zákazníkům i vlastní firemní identitě. Pro ty kdo znají majitele, pana Radka Dvořáka a jeho citlivé vystupování a obchodní seriosnost, je identita a strategie společnosti Telmo zcela jasná. Těm ostatním je potřeba vysvětlit a ukázat, že dokáží zabezpečit vše na čem vám záleží.

V současné době jsme se společně vrhly na redesign webové prezentace společnosti. Součástí nové prezentace bude i interaktivní referenční mapa.

Napiš, sdílej nebo volej.