Glassfactory

Nejsem úplně na malované sklo, to přiznávám. Nicméně, když přišla příležitost připravit prezentaci malovaného skla pro japonský trh, prostě jsem nemohl odolat :)

Jak to udělat, nebýt tak úplně vlezlý, ale zároveň zaujmout? Klient měl připravenou šablonu od svého programátora a pro mě byl úkol vytvořit značku tak aby zaujala, ale přesto nebyla divácky náročná. Celá prezentace je kompromisem mezi grafikou a funkčností.

Netradiční prostor pro dealery, který pravděpodobně nikdy neuvidíte :), je naladěný do minimalistické formy a doplněn jednoduchými animacemi aktivních prvků. Backgroundy jsou oproti jednoduchým vektorům výrazné a zachycující atmosféru v trochu jiném světle, než je pro sklo typické. Atmosféra stránek je právě tak naladěná, aby se klient mohl soustředit a nerozptyloval svou pozornost.
Stránky můžete navštívit v nedealerské zóně www.glassfactory.cz

Napiš, sdílej nebo volej.